.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر گرگان:
درآمد100هزارتومانی متکدیان گرگانی درهر روز

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: متوسط درآمد روزانه متکدیان 70 هزار تومان بوده که براساس آخرین آمار درآمد این افراد به یکصد هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش  فارس ، عبدالرضا چراغعلی شامگاه شنبه در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: باید برای جمع‎آوری متکدیان از سطح شهر چاره‎ای اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوان نسبت به پاکسازی متکدیان از سطح شهر اقدامات سازنده انجام داد باید همه دستگاه‎های متولی پای کار آیند و در این زمینه وارد عمل شوند.

شورائیان نسبت به ترک تشریفات پاسخگو باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان نیز بر ضرورت ترک تشریفات تاکید کرد و بیان داشت: فضا باید از حالت رقابتی شدن خارج شود، اگر ترک تشریفات امسال 10 درصد تنزل پیدا کند در حقیقت یک گام پیش رفته‎ایم.

صفرعلی پایین‎محلی پایین افزود: باید فضایی فراهم شود که همه مردم مسائل را شفاف ببینند و شک و شبهه‎ای در ذهن و افکارشان به وجود نیاید لذا اعضاء باید نسبت به ترک تشریفات پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه ترک تشریفات رسیدن به هدف را سرعت می‎بخشد، اذعان کرد: با وجودی که شهرداری مراکز استان‎ها نسبت به 10 درصد ترک تشریفات اقدام کرده‎اند شهرداری گرگان در این زمینه یک درصد پیش‎قدم شده است که باید در این راستا گام‎های اساسی برداشته شود.

این عضو شورا ترک تشریفات در مناقصه‎ها را یک ضرورت جدی دانست و بیان داشت: با اعمال این اقدام علاوه بر تسریع برنامه‎ها نسبت به حفظ بیت‎المال که مسئله‎ای مهم و ارزشمند تلقی می‎شود شورا نقش‎آفرین خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کاکا 1 مهر 1392
به حقوق مردم چیکار دارین .................................
مگه کسی تا حالا به یه نماینده مجلس گفته علاوه بر 470 میلیونی که رییس مجلس بهتون داده چقدر حقوق ماهیانه میگیرید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.